Min dag, flåt för jag nt skrev igår

Hej bloggen
Jag är hemma nu, efter att jag varit med Vendela, vi gick till solna centrum,, först så åt vi en glass.. Sen gick vi in till de affärerna som var bäst, som åhléns, ginatricot och carlings. Letade efter leggins, sånna där som jag har i rosa färg, vi hittade några i Åhléns, men vi skulle försätta leta efter några andra, vi hittade 2 för 50, så jag köpte dom, men dom var väldigt smala :'s. var lite osäker om jag verkligen ville köpa dom, men jag ville inte tänka mer på det, så jag köpte dom, 
Sen så gick vi till McDonalds, Vendela köpte hamburgare och pommes frites, jag ville inte äta mer onyttigt den här veckan så jag drack bara en Milishake, nu har jag smakat alla smakerna, och jag tycker att vanilj var helt klart godast ;). Den ska jag dricka varje gång, inge mer jordgubb eller cola, dom va inte goda x'd.

När vi kommit hem så gick jag hem till Vendela och kollade på 24,, och nu är jag här, har städat åt mamma (det är bra eftersom då är ju hon så glad att de är bara att fråga efter pengar eller kläder och hon säger ja :D). Nu ska min storebror lära mig mer om fotografering och jag ska fortsätta lyssna på Showtek, senare så har pappa lovat mig att han ska fixa en iTunes konto för att jag ska kunna ha min egen musik och egna spel,, har inte haft eftersom Vendela hade gjort allt det till mig x'd. Taaack Vendela, Ha det bäst, byye

Kommentarer
Postat av: Bea

Milkshake är inte nyttigt. Det är typ een massa onyttigt

2009-03-01 @ 17:14:16
URL: http://wouq.blogg.se/
Postat av: Lynette

oj, jag ska aldrig dricka det mer! x'dd. asså jag måste ha bättre koll x'd

2009-03-01 @ 18:43:23
URL: http://lynette.blogg.se/
Postat av: Bea

hahah:D men drick det, för det är gott

2009-03-02 @ 21:21:05
URL: http://wouq.blogg.se/
Postat av: Lynette

men jag kan inte dricka nåt som är onyttigt ffs. x'd, vill du att jag ska bli tjock eller? hahhahahah x'd.

2009-03-03 @ 14:46:24
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0