friday 13th = ammagad läskigt :'oo


Hej bloggen!, jag har inte tråkigt längre, jag fick låna pappas bärbara, eller jag hoppas att jag fick det iallafall, för att jag gör det nu :). hehe, just nu så håller jag på att kolla på skräk trailers på youtube, och lite vänner x'dd. Kollade på trailen; friday 13th, fan va läskigt asså! 13 personer dog den kvällen :'oo. *Den där filmen måste jag se, hehe, den har inte kommit ut på bio ens, tror jag, eller asså jag vet inte, det står bara att den kommer ut 2009, och det är nu right? och då måste den komma ut snart, ska vänta på den :D. hehe,, jag har köpt, eller jag har fått en ny skrivbok av min storebror, haha, på framsidan så är det disney channel, hhihi, men boken behövs! egentligen så skulle jag skriva om mig själv i den, eller något sånt.. Men sen så orkade jag inte och nu har jag fixat den så den är riktigt snygg ;) nu ska jag fortsätta kolla på trailers på youtube och besöka&komentera bästa bloggarna, bye bye<3

btw, vendela kommer imorn! yeyy! jag har saknat henne såå mkt! hehe, ska fråga om hon vill se friday 13th med mig när hon ska sova över, :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0