I´m back!

Jag är tillbaka!

Hejsan. Som ni vet så hade jag slutat blogga på blogg.se . bytte istället till blogspot. Okej, fattade seriöst ingenting. Det enda som var bra i blogspot var väll att jag kunde ha header där. Här vet jag inte hur man gör och när olle hjälper mig med headern så råkar jag alltid ta bort den xD hahh. iallafall. i´m back! Skriver om mina underbara dagar och naglar. xD ahhah de rimmar.. Asså SERIOUSLY jag borde bli en rimmare. hahah, finns det ens? :´ss hah

Idag blev jag och Olle arg på en viss Thilda som är taskig mot min underbara Julia <3 Tkr seriöst suund om dig nu. Iallafall jag o olle krm inte ge oss. ellyyhur? <33

 

(Puss&Kram)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0