gissa vilken låt??

Jag vet! Hjärtat där på bilden passar lixom inte in! HAHAH. Men min hand såg fett konstig ut så den fick inte va me. xD hhaha. Asså jag har blivit helt beroende på we will we will rock you - queen! hahah, älskar den låten nu! Skickar den nu till mobilen. Chattar med en massa kuliga personer. Naaw! Vill att Simon ska logga in! Måste prata seriösa saker med honom! hahaha. Om olle kanske. Jag borde nog vara lite snällare mot henne! hahha, eller nt! iallafall nu kom hannah montana! Hon är också bra ;) Ska fixa naglarna om inte Simon loggar in snart! Orkar lixom inte vänta i en evighet! 

Ska fixa en ny "just-nu" bild, fixa en massa bilder på photshop och ska göra allahjärtansdagskort! Som är egentligen imorn. Ajusste! Imorn så ska vi bada! YEY! ;) Asså läängtar <3. Måste vakna ganska tidigt då men det är värt det! ;) 



SO SO WHAT? I ´M STILL A ROCK STAR, I GOT MY ROCK MOVES. I DONT NEED YOU, AND GUESS WHAT?I´M HAVING MORE FUN, AND NOW THEN WE ARE DONE, IM GONNA SHOW YOU TONIGHT, IM ALRIGHT, IM JUST FINE. ............AND I DONT WANT YOU TONIGHT! 

haha, gissa vilken låt? 


Kommentarer
Postat av: Philippa

det är pink som sjunger :D <3

2009-02-14 @ 17:29:30
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

du hade rätt! ;oo <3

2009-02-14 @ 17:50:18
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0