är det någon som vet hur man gör med kategorierna? behöver akuthjälp x'd

Godmorgon bloggen
Har precis kollat klart wild child, och philippa har rätt, den filmen äger<3, och så sorlig.. man börjar nästan gråta :'(. Tycker de e så synd om henne när allt går fel och sånt, okej, nu ska jag nt avslöja hela filmen mer, ni får kolla på den själva ;). 
Idag har jag inget att göra, så jag ska vara hemma och slappa bara, kolla på några filmer & fixa naglarna. Kanske photoshopa, men har inga bilder att photoshopa :(.  Nu har jag ändrat min önskelista (igen) 
 
Ett par; converse (vita). och ett par koss, bara för att jag älskar olles hörlurar x'dd, har en massa andra saker jag också vill ha, t.e.x den där skjortan som jag såg i carlings och i åhléns, för dom som inte vet så är dom mina favoriter<3. Carlings, jag vet, kanske lite emo, men de finns saker som inte är emo där också :). Och åhléns har typ alltid dubbel eller trippelrea, de älskar jag<3, och där finns alltid något jag vill ha. 

Så ska jag kolla på filmen djävulen bär prada, jag vet! jag har sagt att jag skulle kolla på den innan men jag orkade verkligen inte! För det första så är den inte ens öppen och en av mina naglar gick sönder för att jag försökte öppna den :'( då blev jag arg och orkade inte kolla på den och för de andra så säger min storebror att den är dålig, så man orkar lixom inte kolla på den. jag SKA göra de nu, och den här gången använder jag sax. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-02-25 @ 22:55:54
Postat av: Philippa

vart finns vita converse? måååste bara så ha!

2009-02-25 @ 22:56:27
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

Det finns i stan och i solna centrum ., typ där uppe där det finns typ 5 skoaffarer , vid ginatrikåt

2009-02-26 @ 09:34:59
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0