Sry men irriterad just nu..

Hej bloggen
Nu börjar jag bli dålig på att skriva blogg, jag vet.. Men jag ska förbättra mig, det enda problemet just nu är att mamma inte låter mig ha datorn längre, hon blir arg för ingenting?  Hon ropade på mig, jag kom och frågade: 
- Vad ville du? *irriterad*
Och hon blev arg för jag var respektlös! Asså gud! Arg för ingenting! Men det är så för att hon brukar alltid vara arg på morgonen för att min lillebror inte gör sina läxor, han är dum och egentligen så är det han som var den "respektlösa personen" eftersom han skiter totalt i vad mamma säger åt honom.. Och han säger han ska få en iPhone om han är snäll
- Yeah Right! 
Som om han skulle få en iPhone och jag bara en ipod touch? Eller inte! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0