Den lördagen jag väntat på :)<3

Hej bloggen!
Idag är det lördag, dagen jag läängtat till. japp, vi badade med Philippa, Sheba, Vendela, Anna, Niklas och Sam. 
nu har jag fullt med blåmärken xD Neej, nu överdriver jag! Jag har bara 1 eller kanske 2 xD
Vi åt hamburgare med pommes frits och jääätteliten dricka (sprite).. Vi hade kul! Men men nu är jag hemma, och är hemma ensam eftersom dom andra är på ett dop. Ville inte följa med för då skulle jag vara hemma vid 2. och det är nästan... ingenting? :'ss  hah iallafall jag glömde bort att göra en ny "just nu" bild, men ska fixa det efter jag har fixat philippas bilder. 

Ajusste! Om någon vill ha sina bilder photoshopade, så kan ni ju säga de.. Men jag kan inte så mycket, men lite.. xD 

Hhiihi, en bild på mig :'oo

Kommentarer
Postat av: Philippa

söt bild på dig Lynette, dagen vvar bäst!

2009-02-14 @ 17:28:44
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Anonym

ajjmajjgajjd! hiih tack! och dagen var bäst jag vet!! <3

2009-02-14 @ 17:49:24
Postat av: Lynette

ajjmajjgajjd! hiih tack! och dagen var bäst jag vet!! <3

2009-02-14 @ 17:49:31
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0