Bio med Vendela = Bröllopsduellen med Anne Hatway

hej bloggen! gissa vad? JAG ÄR TILLBAKA! 
hahah, mamma gav mig dataförbud i en timme!! Okej, det gjorde inte mig mycket för att jag har jue ipoden xD ahahha. Men nu har jag nt det längre! 

Min storebror är här och hälsar på. De pratar tråk med mamma och pappa. xD ahhaha. 
Idag har jag faktist inte gjort mycket alls, bara varit ensam hemma med min dumma lillebror som har klotrat på mitt tangetbord det står såhär: att jag är en data nörd, slö, att jag suger och att jag bajsar snätt. ASSÅ SNACKA OM OMOGET AHHAHAHAH.. 

Snart kommer kvällen och om en timma så ska jag till Vendela, vi ska kolla på bio, en film som heter Bröllopsduellen, vet nästan inge om filmen, bara att Anne Hatway är me ;).  hih,, Men jag har inte på mig snygga kläder just nu :'oo Måste kolla vad jag har i garderoben innan klockan är 17.45. 


Tack för du photoshopa min bild, Simon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0