-Mitt huvud är helt tomt, det finns inga photoshop idéer där längre, vad har hänt?

Försöker photoshopa nu, kollar på småfilmer på youtube och på moderskeppet så jag kan lära mig mer, men jag kommer inte på en fin design, mitt huvud är helt tomt just nu, för att slippa vara så tom så ska man äta, haha, jag älskar att äta, men ibland så gillar jag att äta mat för mycket. Men jag vill inte banta just nu, de e inte bra säger en massa. Men jag kan äta mindre onyttig mat? Det är egentligen inte att banta, bara att slippa äta några saker. 

Just nu lyssnar jag på min iTunes, Lindsay Lohan sjunger sympnots of you eller nåt sånt heter låten, äter glass och apelsin, men det blir kladdigt på tangent grejjen, hahah xD jag glömde fråga Vendela om hon ville med till stallet idag igen, ska ringa henne.. 

Kommentarer
Postat av: sheba

oj det är bra att ringa till henne

2009-02-05 @ 15:24:55
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Lynette

xD jaapp!

2009-02-05 @ 15:40:21
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0