olle, jag vet din hemlighet.

nu har jag ridit, red chattrös in i skogen, hände ingenting, bara skritt, sen hände det inget mer & sen satt vi av & då fixa jag hennes naglar. hihi, pappa köpte en fanta till mig då. & jag har en fråga. är fanta onyttigt? asså blir man fet av det eller? måste lära mig mer om vikt & sånt. usch, nu är jag äklad, jag kolla precis på mina naglar, EYUUUH, måste fixa dom imorn innan jag drar till skolan, eller juste! jag ska till vendela på sovmorgonen yey! hon är rolig & vara meh. bara för hon är en sån bra vän. älskarey. älskar även freddesnopp. även om hon snarkar ovanligt högt och har hängpattar. <3, thihi




BAD NEWS,
MIN MOBIL GICK SÖNDER, ;'( MITT LIV ÄR ÖVER. NEEEEEEEJ! DEN ÄR MITT LIV. JAG KÄNNER MIG TOM. HJÄLP! CPE CPE CPE CPE CPE STÖRDA RÖDA FINA MOBIL. GÅ & LÄS BLONDINBELLAS BLOGG VA?! :@ AJA, JAG FÅR DEN I HELGEN, & IMORN EN LÅNAD MOBIL. & OM JAG INTE FÅR MIN MOBIL SÅ TAR JAG SÖNDER LÅNADE MOBILEN :@. GOOD BYE, btw. jag älskar potatismos

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är också en uuuunderbar kompis !



: ]



<333

2009-04-23 @ 21:15:23
Postat av: Via

haha, ja lyllu du e ligger också nära <3 fast du e lite konstig, hahah

2009-04-25 @ 11:59:35
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0