tingeling tingeling

hihi, heyyy dude, min dag har varit lagomt kul, FER SURE! hehu. på gympan så hade vi innebandy (yey!) kalle två självmål -.- haha! han var kuligast, haha! hur lyckas han? HAHA, och olle gjorde en massa mål, nu krm vi till mig, bokstavligt talat;
-jag sög! 
haha, srrsly jag vet inte vad som har hänt? jag ägde ju på innebandy, haha
iallafall, sen hade vi nv?, joo det hade vi, jag och oneida läste igenom hela boken istället, eller kollade på äkliga bilder, det är en sååå äklig bild på en bläckfisk att jag inte ens kan se bilden, bläckfisken har ett öga som är gigantiskt, haha, <---- fett roligt ord! hihi

senså skulle vi äta, maten var nån grej, men för mkt lök! jag gillar inte lök! lök kan gå&ta sig!, hihi, rasterna är alltid kuliga och unika, länge leve rasterna i lilla rummet yey! hehyyy.. i matten gjorde jag massor av sidor, *stolt* :)). i musiken så var vi klara med vår reklamvideo så vi hade inget att göra, då lekte vi den där leken när man ska berätta en historia. aja, hihi.

jag har precis hört den där tingeling låten för första gången, den va ju ganska bra. hehhuu. btw. polisen kom till skolan, det är någon kille som är försvunnen i min lillebrors klass, läskigt va? han bah stack från lektionen och gick nånstans. som räknas som skolk, (ttror jag)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0