lagom kul dag

hej, den här dagen med vendela. vi hade för kul. skulle åka till stallet med pappa, men så kom han inte. och precis då ringde vendela, så hon fick följa med! ehm joo, jag red iallafall igen på riviera, första gången! så jävla seg häst! . hehe, den där läraren nina var iallfall på mig hela tiden. när jag slutade rida så såg vi en hund där inne i stallhuset, eller vad det heter, han typ grät och pep hela tiden, vi gick till hunden och försökte göra så att han tog det lungt men det funkade inte, så vi frågade alla som vi såg om vem hundens ägare var, tillslut fick vi veta att en viss bettan var ägaren, aja, vi hämtade henne.. sen åkte vi hem, haha, jag såg 2 gula bilar, och vendela slog mig för en, som egentligen var min, så himla dåligt, då så börja jag jaga henne tills hon drog av mitt hår, ahhahaa, då tog jag fram naglarna x'dd. där blev du rädd va? va? va? HAHHA, iallafall , senså retade hon mig för att jag sa iallafall hela tiden, hahha

just nu smsbombar sheba mig, och jag ska lägga mig, jag är trött och vill dricka ett mjölkpaket . nu ska jag göra det, så bye<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAR DU COMVIQ! GE MIG DITT NR IMORGON I SKOLAN ISF: PUUUUUSS!

2009-03-18 @ 21:11:25
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

JAAAAA. DU FÅR DET PUSSPÅKINDEN*<3

2009-03-18 @ 21:13:24
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0