slush is my life...

hej bloggen! dagen har varit bra! vendela sov ju hos mej . hehe. sen åkte jag till tandläkarn, fick ny tandställning på dom nya tänderna.. vetni? :( dom kommer ta bort en bit tandkött för att min andra hörntand ska komma fram., den är så seg! höhö, men det kommer gå snabbare nu, yey! sen åkte jag till solna centrum med vendela, där drack vi slush och jag köpte ett par nya hörlurar från koss. skitsnygga&små&vita.. höhö, sen köpte jag tofsar.. höhö. jag vet, min header är helkonstig, jag ska fixa en ny. men inte just nu. för att nu ska jag fixa nya låtar till ipoden, skriva önskelista, lyssna på musik, skicka bilder och musik till mobilen. så byebye<3. btw. jag har lärt mej nya svordomar. så ni alla vet ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0