Paper planes - MIA *sjunger*

Hej bloggen
Idag har det varit en sådär-bra-dag, asså ingen världens-bästa-dag eller världens-dåligaste-dag. bara sådär.. iallafall, idag hade vi prov i i i.... jag kommer inte ihåg, eller joo, nu; oceanien prov, jag hoppas jag fick alla rätt x'd, okej, jag glömde bort 2 saker. vad en flagga hette och australiens huvudstad, jag kommer ihåg den nu :/ Canberra.. asså mitt huveh var inne på någon helt annan värld kändes det som.. aja, några småfel gör väl inge?.. Sen lyssnade jag på musik... hehe, bara showtek,... Såå jävla synd att Vendela inte ska vara i skolan imorn. Det skulle varit så kul att åka skridskor med henne.. Och det går lixom inte åka med Olle och Vickan, flåt, men ni är så bra, och jag är suger på skridskor! 100% lixom, kunde vi inte fixa naglarna istället? Eller bara sova...

Jag har riktigt ont i benet, jag har nog växvärk,. jag vill bara gå och sova, och när man vaknar så vill jag dricka redbull och lyssna på showtek låtar så länge mina naglar torkar, åhhh! jag vill göra det nu, i Miami x'd, jag vill dit, och skaffa mig en liten tatuering och sen gömma den när janina ser den, HAHHA. nu ska jag fortsätta dagdrömma & lyssna på hannah montana, bye lovers<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0