yesma´m.


Hej bloggen.
dagen har varit bra,. började med matte tror jag, jag gjorde 4 sidor :). *stolt*, haha, jag är bäst!, inget speciellt hände i skolan, men rasterna är ju alltid speciella? dom är bäääst, för då kan man lyssna på världens bästa musik tills tills... hmmm. jag kommer inte på något, hahahah xD. Iallafall, för dom som inte vet detta så har jag fått 1000 nya technoo/hardstyle låtar i mobilen, så det är det enda jag håller på att sjunga nu. Och philippa har någon öroninflammation så hon kom inte till skolan,  krya på dig philippa :)<3.. oj, det gick inte att göra direktlänk, det kom den där lilla grejen men nu försvann den iallafall hennes blogg är; www.sensible.blogg.se .. den är bra! riktigt bra! ;). 

Just nu så fick jag precis låten; put your hands up 4 detroit till mobilen och iTunes, sååå bra låt<3,. jag läängtar till fredag så myycket. först HANNAH MONTANA, sen TACOS, och efter det LETS DANCE, japp. underbar dag, jag har bestämt en sak; att fredag den 13, kommer vara min lyckodag, så allt, precis ALLT, kommer att gå bra ;). åhh, jag längtar! iallafall ha det bäst allihopa.<3 

btw; jag ska JA till allt, precis allt frånochmed nu. men bara i skolan x'dd. 


Kommentarer
Postat av: Philippa B

hahaahaha lynette! då ska jag fråga dig om du vill pussa ngn i klassen. DÅ MÅÅÅSTE DU SVARA JA! Mohahahahaha <3

2009-03-10 @ 16:28:31
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

JAG SKA GÖRA DET, VEMSOMHELST NÄSTAN HAHAHAHH XD<33

2009-03-10 @ 16:47:56
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0