jag har lärt mig, en ny sak :D



hehe, hej bloggen, var precis med vendela nu, bara runt en halvtimme, vi spelade sims. jag fick göra min egna familj, och gissa vaD? den blev så lyckad, ska fixa den senare hos vendela, ganska roligt att göra dom, men ite att bygga huset och såbnt, alla möbler kom bara utanför huset, så grymt dåligt asså. öhm. joe, vad gjorde jag mer?. sen kom jag hem och jag fick visst inte följa med till stan. eller jag missade dom, do bara stack utan att vänta på mig. så skukt dåligt, hoppas dom köper något till mig. mohaha..

jjust nu mobbar jag olle. sjukt roligt det känns! den här känslan! HAHAHHA :D<3.. hoppas du inte tar illa upp olle<3. du vet att jag älskar dig?. braråh<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0