en ny dag, och en ny start ;)


hehe, yakko<3, iloveu

Godmorgon, vetni? jo, att idag vaknade jag jätteglad, hehe, ingen speciell anledning x'd, chattade med olle i ungifär en timme om ... jag får nog inte säga, haha, men det va kuligt, åhh, dumma Vendela! att hon måste vara såå långt härifrån! Hon borde egentligen sitta med mig i solna centrum och dricka slush, såå tråkigt. hehe, hon eldar just nu, x'dd, jag fattar nada, hur kan man hålla på att elda? vad ska man elda? japp, det är en stor fråga.. Hmm.. vetni? att jag vet inte varför men jag älskar att böja mitt huve åt sidan när jag skriver blogg, då får man lixom mer ideer, hehe, du som skriver blogg borde också prova, det är inte så skönt att luta sitt huve åt bara en sida så du får böja lite åt båda sidorna, hahaha, Dom som inte har fattat det ännu så har jag tråkigt, x'd. och jag kan inte ens smsa!? det suger sååå hårt asså! yeyy! imorn så får jag mina conviq pengar i mobilen, visst äger jag? ;) jag vet att du tänker att jag har rätt, oj nej! gör inte det där jag sa alldelles nyss, om att luta huvet, du kommer bara få ont i huvet, och sen börja yra, haha, det gör det på mig, men seri nu, jag har tråkigt, är det inte någon som kan hålla mig vaken? haha, jag tror jag somnar,. ja ja, som vanligt så reser alla bort vid loven,. vrf ska man det? man ska sova på loven, okej, inte för att jag gör det (jag sover mindre på helgar, lov). 

just nu lyssnar jag på; showtek.. men nu kom Simple - you don´t mean anything! den låten äger<3, jau, nu ska jag fixa mer poäng på gratismode.se  bli medlem här; http://www.gratismode.se/?c=12354

- ha det kul! bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0