Jag vill ha en kamera..

Fan asså! 
Jag tog sönder min första kamera, min första egna, för ganska längesen nu, och jag saknar den så jävligt mycket, försöker hitta en bild som kan passa till header men hittar ingen! :@, asså jag ångrar mig så hårt att jag tog sönder den, jag skulle tagit hand om den bättre, då skulle jag haft kvar den :/, och nu litar inte mina föräldrar på mig längre, har tagit sönder en massa dyrbara saker, som ipod, mobil och kamera, tappat bort 5 st bussremsor, asså mina föräldrar är fett arga :/, Asså nu har jag lovat mig själv att ta hand om ipoden, mobilen och macen, jag ska ta hand om dom jättemycke, riktigt mycket, nästan lite överdrivet, haha, nej, inte överdrivet men normalt, inte lixom lägga den i jackfickan o sen glömma den där så att den går sönder nästa gång någon slår mig.. :/... men nu har jag lovat mig själv, jag ska ta hand om mina saker bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0