lets Dance suger åsnekuk (hihi som bea och olle säger hihi)

Godmorgon dude! klockan är 07.56 just nu, jag har alltsÅ varit vaken en timme, hihi aja ,jag tog ut yakko imorse haha så kul! Han hittade en kissplats och när han skulle "pricka" så kom kisset 2 meter ifrån. Haha! Better luck next time yakko<3 Hihi, idag ska vara med olle, höhö. hon har blivit beroende eller något sånt av dextro, not good , hih, nu har jag läst alla bloggarna som jag gillar. Höhö, nu ska jag läsa boken ;som jag vill vara :) Bye dude Btw, nu hatar jag lets Dance! asså egentligen så var morgan och laila 1999909655:377 ggr bättre på att dansa än den där som vann, hur fan kunde han vinna??! Det där kallar jag inte dans! yakko är 47313788 ggr bättre än han!

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med. Lets dance suger verkligen ÅSNEKUK!

2009-03-28 @ 17:54:54
URL: http://wouq.blogg.se/
Postat av: Lynette

åsnekuk goes populär. haha, :D

2009-03-29 @ 13:28:53
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0