HANNAH MONTANA<3


Hej bloggen, dagen har varit bra faktist, var med Vendela, vi gick till hennes morfar och fikade, sen gick till solna centrum, där drack vi slush, gott<3,. sen kollade vi på en massa kläder i h&m och Ginatricot, har hittat en massa snygga kläder. Föressten! haha, visst är vendela mer bortskämdare än mig? Det är sååå sant asså! Vi provade det, vi ringde till våra mammor och frågade om vi kunde få en ny väska, och min mamma sa till födelsedagspresent och till vendela sa hon något jag vet inte, men det är nästan helt säkert på att hon sa ja, vendela det är bevisat! du är bortskämd, hahaha, x'D, Sen mådde hon dåligt och då så gick vi hem.. på hemvägen så såg vi en stor poster med HANNAH MONTANA, HON KOMMER VARA MED I TV LÖRDAGAR NÅNTING MED DEN NYA TREDJE SÄSONGEN! JAG ÄR ÖVERLYCKLIG! AMMAGAD! SÅÅ JÄVLA BRA ASSÅ! 

Just nu så lyssnar jag på sofijah, ska lyssna på den underbara låten; put ya hands up 4 detroit.<3., babaj, ha det bäst<3

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Crazy one

sv; tack så mkt :D

allt väl=

2009-03-08 @ 18:04:26
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0