millshake&läppstift<3

Hej bloggen, gissa vad? jo att idag var jag i stan med mina föräldrar., konstigt nog var jag trött, riktigt trött, men sen fick jag dricka min millshaake och å blev jag glad igen, vetni? mamma köpte ett nytt telefonnummer till mig, så nu har jag comviq och dom som vill får numret :). hehe, joo, vad gjorde jag mer?.. hmm. jojuste, jag köpte .. eller inte jag men mamma, hehe, hon köpte ett nytt läppstift till mig, med rosa färg.. den är skitsnygg, hehe, jag är beroende x'd, men iallafall bra va? . senså åkte vi hem,. och nu sitter jag här. min dumma lillebror tog datorn, så får jag aldrig datorn, och bla bla bla. haha

just nu chattar jag med olle, justja! jag skulle berätta om min plan, jag ska spionera på olle, jag ska låsas kolla på papperskorgon i klassrummet, men på riktigt så kollar jag vad olle gör, och vilka hon smsar.. Sen låsas jag kolla på mina naglar, men egentligen så kollar jag på hennes händer (om hon skrivit sitt hemliga liv där). hehe, kuslig plan va? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0