Crack a bottle, jag bjuder på min spågumma krafter också..



Ajjmajjgajjd, jag har blivit beroende av en massa låtar nu, men precis just nu; Crack a bottle<3
Så bra låt ;).,, nu har jag den i iTunes, ska skicka den till min mobil och sjunga högt imorn... Efter jag lärt mig texten? 
mohahha, men det vore bättre om jag inte kan texten, då kommer alla i det lilla rummet bli mer irriterade
hhahha, gud så taskig jag e, men jag vet vad ni tänker nu; Asså lynette är så bra, asså jag älskar hennes sångröst, hon borde sjunga mer, t.e.x. i idol, eller melodifestivalen och bara vinna skiten asså ;).

Men ta det lungt :'o, så bra är jag inte på att sjunga, eller tycker ni verkligen de? Ajjmajjgajjd, så gulliga läsare jag har<3. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0