Greas Greas Greas!

Hi everybody! Hi doctor Nick! 

Hihi, älskar simpsons nästan.. xD 
Nu ska jag berätta om min korta dag i skolan.
Den började så att jag vaknade, gick till skolan och då hade vi gympa. I gympan så hade vi fotboll. Nu är det lixom bestämt att vi ska ha den där grejjen. Jag tror jag bara trroooor att den heter "turnering" iallafall jag ska jag inte va med. jag ska bara vara där och hejja på min underbara klass xD ahhaha. Sen kommer jag inte ihåg vad vi hade. Fixade philippas naglar igen. 
I svenskan så kollade vi på en film som heter grase. Tyckte inte den va så bra, men det var nog för att jag inte hade glasögon, så jag kan inte se eller läsa texten. Men den va ganska kul ändå xD


chattar jag på msn, skriver blogg, kollar på mina äkliga naglar, måste byta nagellack. dom är så fula att det är inte "UNBELWBOBOW" hahah.. Ska rida idag senare. Äta mat, lyssna på musik och sen vet jag nt xD 
Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0