goodnight

Hej bloggen
har inget att göra x'dd, gjort lite av läxorna och proven, vill inte komma efter i skolan x'dd  - lyssnar på musik, och har tråk, är det inte någon som vill berätta något kul ? x'dd hahah, okej, nu ska jag skicka alla sofijah låtar till min mobil och sen skicka till olle, hon vill nog ha dom tror jag x'd. så jävla bra låtar<3. jag veet, jag är konstig, jag byter favorit varje dag nästan x'dd. hahah, först ; system of a down, sofijah, fergie, britney spears, hannah montana och just nu; flo rida, pitbull, sofijah och de underbara simple plan såklart ;). x'dd. 

Min musikstil är en blandning av hiphop, rnb, rock och pop<3. x'dd. 
hihi

/PUSSAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0