0lI3dag

Hej bloggen
idag har jag varit med Olle i solna centrum, vi gick in till alla olika affärer och provade kläder, ahhahah så kul! Senså åt jag för mycket så att jag fick ont i magen, har fortfarande de lite grann, nepp nu ska jag äta mer mat :). hahah, är så hungrig, jo jag åt en hamburgare, en mellan milshake och en slush, haha x'dd, sen så köpte jag upp mina andra pengar på en ny bussremsa. 

Jag skulle egentligen kolla på den där filmen; djävulen bär prada, men min storebror säger att den inte är bra och han har världens dåligaste smak asså! så jag ska kolla på den snart nån dag när jag har riktigt tråkigt


så ska jag kolla på marykate and ashley - en galen dag i new york
lyssnar på fergie
chattar
sjunger med mina underbara röst ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0