ajjmajjgajjd

Hej bloggen!
Idag har det varit en bra dag. på morgonen så kollade vi på 2 filmer. Höll seriöst på att somna. haha, men grease filmen var bra, vi såg klart på den filmen och sen så kollade vi på nästa film som jag inte orkade kolla på, så jag pratade bort filmen med Olle. vi pratade om hennes pojkvän freddan, HAHAHHA.. (Olle, jag berättar ingen om de :'oo hahah x'D). Senså åt vi mat, det blev fiskbullar med någon konstig sås med potatis. Tappade matlusten då, men jag åt lite grann faktist. Men det bästa var ju såklart att efterrätten i franskan var fruktsallad. Gott Gott! Asså Helena är så snäll! Hon ger oss glass och vi får göra fruktsallad och så! Asså det är nog bara för att vi är 7 personer i vår minigrupp jämnfört med spanskan, där är nästan hela klassen jue! ja ja! Efter det och efter nv:n så skulle vi köpa present till Sheba men det var stängt så vi åkte tillbaka x'dd.  

Vendela kom hit och vi bakade en "chockladkaka med extra mycket smör!" Okej, den blev inte såå lyckad som den vi gjorde hemmahos henne då men ja ja! x')). Vendela kom iallafall hit ;)) Hennes blogg är:



Jag och Vendela bakar. 
- Jag vet! det är "lite" för mycket smör. *HAHAH*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0