yey! 10 juli :))<3

tjohejsan! det är morgon och jag har lite tråkigt, men det går över för jag kommer snart åka till stan och köpa carlingströjor om det inte är så att jag inte fått in mina pengar i kortet än, fan va lång tid det tar! ._.'  höhö. iallafall! just nu dunkar jag mina öron med techno/ hardstyle låtar, hehu, me like:))<3, har ättit halva min mandarin också, orkar inte med den, då irri irri, haha, aja, tidigare idag så läste jag ut ONEIDAS bok, den var bra! som jag vill vara heter den. hehe, och sen städade jag min garderob, den är irri irri! mina kläder får inte plats! jag måste be mamma om att köpa en ny, och då ska den va rosa, hihi

yey! den 10 juli åker jag till bolivia! och jag kommer vara där mer än en månad, vet inte riktigt när jag kommer hem men i augusti iallafall! det är på sommarlovet, alltså är det kallt där :S NEEEEEEEjjjj :(( jag har precis insett det! att det kommer va kallt där och varmt här och så tvärtom ._.' skit lixom! aja, vi ska överaska dom så säg inget till min mormor! haha! nu ska jag ladda upp fler videosar på vänner i min andra blogg, seya folks :))<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0