kissie

Okey, jag kommer skriva ganska lite nu för jag har ju bästemt mig att jag ska vara ute mer & springa ta ut yakko mer m.m så det blir mindre bloggande, men aja, den här dagen var riktigt kulig! så här var den;

vaknade ganska sent idag. yakko väckte mig inte ;:# höhö. iallafall då tog jag ut honom. vad gör man inte för en sån sötnos? älskareý yakko. hihi, just nu är han brevid mig & äter bröd. opps., nu gick han. hejdå bebieé. hihi, sen gick jag till skolan i en lagom takt för att inte komma för sent eller för tidigt. höhö. vi hade gympa. & jag har världens värk över hela kroppen (igår sprang jag upp för hagakullen med philippa på 15 minuter bara! upp & ner, sjukt stolt jao :===)) aja, det var ganska fritt där. anders märkte inte ens att jag inte gjorde alla 3 stationer, men aja, det behöver jag inte hoppas jag! höhö. sen hade vi engelska & jag gjorde inte så mycket där. bara en sida av en jätterolig dagbok på engelska. senare så hade vi rast, då bollade jag & vendela med eddine & marcus en stund sen blev det tråkigt så vi gick in & hörde på lis sång

svenskan- vi visade upp vår teater, haha, helt mobbad<3. som ollen fast värre. nej, det går inte. höhö. aja, den med oneida var bäääst! hah, så rolig! dancebattle! sjukt rolig jao. höhö, och som ni ser har jag ny design, helt gratis fick jag den av den som gjort kissies blogg;


länk till kissie.se & till den andra på hennes blogg hihi**

dom var snyggast helt klart! hihi, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0