heyy bloggen! idag var jag i stan med sheba, jätteroligt! jag kommer inte ihåg så mkt, men vi letade iallafall efter medlemskort överallt, vi fick medlemskort på bio.se och team sportia, haha, team sportia var kuligast, HAHA, han va såå snygg, han bah; men han kan hjälpa er, sheba bah; NEEJ, VI VILL HA DIG, haha! iallafall, sen åt vi i mcDonalds

vi ville kolla på bio men hennes biokort funkar bara mån-tor :c tråk! senare skulle vi hem, aja, just nu så lyssnar jag på låtar på beas blogg, äntligen en låt som vi båda gillar, haha! :>  nehepp! nu ska jag fixa bilder på photoshop och fixa mina naglar lite senare. byeeeee. 

sheba i omklädningsrummet, HAHAHA, DET VILLE NI SE VA? HAHAHAH, SRY MEN HON HAR KLÄDER PÅ HAHAHAHAHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0