love this shoes jao

hey you! idag har jag storstädat mitt rum, myycket snyggare tycker jag! :) aja, det fattas fortfarande ett skrivbord, nya gardiner och en bokhylla jao, sen blir det bra tror jag! ;) vetni en sak? som mamma precis berätta, jo att min mormor & morfar är ttyp ..rika! :) fett coolt va? ha en släkting som är rik?, eller jag vet inte, men asså inte typ asrika, just nu vet dom inte vad dom ska göra med alla pengarna så dom håller på att köper massa nya bilar, där blev jag arg! wtf?! tror ni inte att jag behöver lite va? haha! 

sen har jag hittat mina skor som jag tappa bort, det är klackskor hihi! men dom är assnygga jao!, senså kollade jag på mina naglar, asäkliga! åh! har ni märkt att jag börja säga "as" ganska mycket? oj oj oj! kanske mitt nya ord va? haha, ascoolt jao!  mohahah, ganska seg morgon (innan jag börja städa jao) kollade klart på vänner. ascool säsong! mina favoriter är ross, monica, chandler, joey ,phoebe men jag gillar inte rachel! hon är så dum och jag gillar henne inte! ibland kan hon va bra men jag gillar henne inte så mycket.. men det är ju bara ett teveprogram. 

har inte gjort mer idag, ellr jo, kolla på en till film som vi har hyrt! yes! du läste rätt! jag laddade inte ner, bra jag är va? haha, vi kollade på natt på museët. bra film jao. 






Kommentarer
Postat av: Philippa

herregud va fina! ge miiiig. :)

Sv: Tack :)

2009-04-10 @ 20:26:40
URL: http://sensible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0