ge mig ny väska, systemkamera & bärbar mac, så blir jag glad :D<3

hej bloggen, jag håller på att leta efter en ny väska, systemkamera&bärbar mac. hehu, jo det är så att jag vill ha det, det är lixom det enda som fattas i mitt liv just nu. jag vet! jag har precis köpt en ny väska, men jag menar typ som dyr stor väska där man kan lägga in massor av saker, så att systemkameran och bärbara macen följer med, lixom så? fett kul! hihi, okeyy, men om jag ska få ny dator så kommer den säkert komma till julen -.- eftersom jag ska få en systemkamera snart! yeyyyy!  tänk så kul det kommer att bli att fota i sommaren! hehu. aja, nu ska jag leta efter snygga kläder på nätet. seee ya

Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

svar: ohja!! Grymt het! :D riktigt eye candy ^^

2009-04-01 @ 22:32:50
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Lynette

fer sure! <3 yeeyyyy, heting han är

2009-04-02 @ 14:40:26
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0