it its time to let you go

hehe, hej, idag var i stan med vendela. roligt var det eftersom jag ville till hötorgets mcDonalds & hon ville andra hållet. där fanns det inte millshake så vi gick till det stället jag valde, hihi, sen köpte jag nya big mama solglasögon, riktigt bigga var dom asså. då fick vendela mina gamla. eller dom va inte så gamla. bara lite. hihi, nu sitter jag här & äter min banan, ska fixa oneidas blogg, springa hem till vendisen & vara social mot nyttigare mat, haha, så kuligt det låter va? höhö. okey, jag går nu. hihihihihhiihh

Kommentarer
Postat av: Via

haha, jag har lärt dej dricka milkshake, jag har nog lärt nästan alla det x)

2009-04-25 @ 18:10:33
URL: http://xattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0