min mobil är mitt liv, utan den? ALDRIG :))

hej bloggen! jag ska berätta lite snabbt om vad jag har gjort den senaste timmen :)) jo, jag var med sheba, vi pantade flaskor och sen gick vi till vivo och köpte jordgubbar, riktigt goda! asså hon är fett werdow! hon ger dom till sin mamma och lillebror, alla sina! jag skulle inte gett dom, eller jo om dom fråga men lixom från ingenstans? oj oj oj vad hon måste älska sin familj :))

sen tappa jag bort min mobil, då fick jag panik ._. min mobil = mitt liv! aja, jag hittade den sen, sen kom jag hit och kollade på the hills, har kollat på typ en hel säsong idag? det var typ maraton tror jag, åh! jag tkr nt om att audrina är så sjukt taskig mot lauren, litar hon inte på sin kompis eller? aa, det var typ så att audrina hade frågat om lauren hade blivit ihop med justin (ett falskt rykte) aja sen ifrågesatte hon henne typ 10000 ggr innan hon fatta att den inte va sant,aja, jag är på laurens sida. hehup,

just nu ska jag kolla på nån film på youtube, om jag hittar någon bra, kanske mean girls, legally blond, the hot chick, white chicks eller nån sån film? jag vill se nån typisk tjejfilm, jag älskarom! nu kom jag på en till! cinderella story! den såg jag bara 10 minuter på och sen var jag tvungen att ta ut yakko och då glömde jag bort filmen, (den va på tv) hehup, synd för mig, aja bye alla mina vänner & alla som jag känner <3

Kommentarer
Postat av: Philippa

SV: tack :) <3

2009-04-08 @ 10:48:05
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: frida

få upp till 1000.000 besökare med 4 enkla steg.

det är helt gratis och fungerar i ett pyramid

system, bli medlem & läs mer. kram frida



http://www.viraltrafik.se/?fridamalmbergs

2009-04-08 @ 17:05:50
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0