:*

hey, idag är det måndag & jag är glad! riktigt glad! hihi :) bw, det funkade inte att vara en tyst människa på rasterna, jag är inte glad & jag skrattar mindre :/ så jag ska fortsätta med mitt liv som om inget har hänt *rullande ögon* haha! ehm, ja igår så blev det efter all kämpande mina naglar fina! hihi, det blev fransk manikyr, riktigt fräsht & snyggt jao. så det blir ingen ny blogg, det var nog ödet, att fortsätta med bloggen. för då har jag ju kvar mina läsare. höhö

just nu har jag ättit klart mina 2 bagetter & oboy. -mitt mellanmål- h3hu, vill ni veta en rolig sak som hände när jag skulle öppna dörren (för att komma in i porten) höhö, det va en "låsasödla" där, då jag bah; nej, det är nog bara en låsas, & sen petade jag på den & det va så läskigt! för att när jag rörde den så rörde den sig :000000. tillslut var det bara en låsas ._.' haha! irl så såg den verklig ut, guh så rädd jag blev, h3hu, jag har tråkigt & har ont i magen ._.' + att jag lyssnar på wouqs blogg musik. nej, nu ska jag läsa 76 bloggar & sen kanske komentera för att få lite läsare jao. hhihi :*



nice naglar va? d3 är falska' ._.' eller NOT. 

h3hu, bby :* ligger i soffan x))'


älsklingen :*

den är läskigare irl ._.''


Kommentarer
Postat av: Natha

Din hund är så söt! :)

haha jag blev jätte rädd för den där ödlan ^^

2009-05-10 @ 18:02:27
URL: http://typpnattas.blogg.se/
Postat av: Alba

oj, din hund ser ju lite lätt överviktig ut :p

2009-05-22 @ 14:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0