cpe ipod! :@

jag skriver inlägg och sen går dom bort, (från ipoden) förut gick det men inte längre! ,_.' dumma ipod! :@ 


igår; 

åkte jag in till stan med familjen, mamma köpte en tröja & ett smalt skärp till mig, (VIKTIGT jao) vädret var ju hur bra som helst! det kändes seriöst som om det vore sommar! yey! hehe, sen lekte jag supermannen när jag var trött. haha, jag har märkt en sak, när jag är trött blir jag mer flumm..

 

just nu är klockan 8.45. alltså ganska sent för mig haha. en granne plingade precis på. eller asså typ en vän till mina föräldrar. höhö. vi fick påskägg. fullt med godis haha! gissa hur mycket godis jag har ättit den här veckan asså! åh! jag känner mig som en fking gris ._.' aja, jag kan inte tacka nej! för jag vill äta det hihihiih! nu ska min lillebror ha datorn, hareh så bra sötisar<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0