Barbie resväska jao x)))

Hej era björn rosenströms fan! hihi klockan är snart 9 och jag har varit vaken en stund nu. tog ut yakko också. Nu sover han brevid mig. Som en liten ängel <3 hihi. vendela har kommit tillbaka från bondelandet så vi kommer göra något idag. men jag får inte min månadspeng förrens om en vecka så jag kan inte shoppa :( . Vetni? jag har tänkt på en sak. Mamma sa att på hela april så skulle jag inte få pengar t.e.x till shoppning & så bara för att jag skulle få till gröna lund men jag har fått allt jag ville! hehe . just nu lyssnar jag på björn rosenströms låtar från ipoden. Senare ska jag städa, fixa mina misslyckade naglar, klippa min klänning.. aja. btw. Igår så bestämde vi vilken resväska jag skulle få. Hehe. Eftersom vi inte reser så mycket så har jag bara min förra resväska.. En Barbie resväska. den är rosa. hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0