yey. my day<3

hej bloggen, har precis kommit hem från shopping med olle, höhö, jag köpte för 500 kr. och jag ångrar mig inte nästan, hihi, men kjolen passar inte mig :( jag är för tjock för den, haha! vi var i solna centrum iallafall. köpte en massa saker. redbullen var roligast, hihi, det var typ ett eller två år sen jag drack det. oj säger jag, jag har saknat redbullen *snyft* hihi, olle blev inte glad iallafall, först så ramlade jag i affärerna och sjöng lite högt, men aja, olle överdriver ibland :D hihi. sen gjorde hon mig skratta när jag drack så jag sprutade ut all redbull. hihi, jag gjorde det 2 ggr . not good. hhöhö

öhm, och det jag köpte var; tarantaran! *hihi. en tröja, en kjol som kliar, 2 hårband, en väska där det står; 

hihi, och en bikini som btw var jättebillig från ginatricot, bara 10 kr. och sen kommer jag inte ihåg mer, jag tror det va nåt mer. hmmmm.. i dont remember. hihi, men dagen var rolig iallafall, efter att ha liftat med olle i bussen. nu ska ta ut yakko, han vill ut x'd. byyyye<3 btw, jag köpte också nagelsaker :D, och jag köpte med mitt kontokort, jag äger, right, hihi, det va jättekul, olle fick hjälpa lite :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0