f l o w e r p o w e r

jag har bestämt mig nu, inte helt men nästan. höhö. jag ska skriva 1-2 inlägg varje dag.. det blir väl bra? ellr jag vet inte, ni får bestämma xD. mihihi. idag så hade vi sovmorgon, men jag skulle till stödet så jag fick vakna samma tid -.-. ööööööh. mihi, jag var klar en halvtimme före skolan så jag läste ur den där boken oneida lånade ut, btw, boken äger<3. jag har läst mer än 100 sidor på 2 dagar, det brukar jag bara göra när jag tkr att boken är riktigt bra. det är nog därför jag aldrig hittar böcker. eller bra böcker... jag gillar ju rosa, men jag har redan läst ut alla hennes böcker. -.- öö. om det inte har kommit nya. mihihi. iallafall den heter; som jag vill vara

höhö., lilla rummet var ganska tyst idag. höhö, förutom all rock musik som alla hade på x'd. haha, imorn ska jag till stan med olle. kaaaanske. om hon får. hihi. och glöm inte! idag är det final i lets dance., jag hoppas morgan vinner, men han är ute så jag hoppas nog att de paret som inte har  

btw. f l o w e r p o w e r yey yey, jag och olle ska ha tävling om vem som är mest emo på tisdag, wish me luck, hon är redan emo ffs. ha-ha, men P.O jag krm vinna dig ollie<3 höhö. jag promise nästan x'd. höhö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0