motionera?

Hej bloggen
dagen har inte varit såå bra som jag önskade men den funkade, jag fortsatte med min egna lilla sak; jag ska säga ja till allt, precis ALLT, det funkade nästan hela dagen, jag forsätter med det imorn, det funkar asså bara ibland hemma x'd., i skolan så hade vi... hmm. jag kommer inte ihåg, haha, men vi hade något. jusste! gympa, jo, vi hade det där beeptestet, fan!! jag var inte ens beredd, och jag mådde bajs när jag vaknade idag, vet inte varför, kändes som om jag fått världens smäll i huvet igår.. ehm.. beeptestet gick väl inte så bra, inte så dåligt heller, jag kom till nivå 3-4-5 jag kommer inte ihåg, men ungifär där nånstans., Amaagad! och Vickan & Björn då? dom kom till nivå 9, dom är fan konstiga, hur kan man? hahah xD.. hmm. när jag kom hem idag så sa jag det till mamma & pappa, dom bah; men då måste du motionera mer! GÅ 2 LÅNGA VARV RUNT HELA FRÖSUNDA VARJE DAG, är ni sjuka eller? jag kan inte de! vad tror du jag är? hahah. iförsej, jag gillar inte att motionera eller att sova, hahahah, konstig människa jag är, hahha, NOT!, 

just nu så lyssnar jag på världens bästa showtek<3, asså vem kan inte gilla dom? så jävla bra musik<3. hehem ooooh, va äkligt, jag tog precis upp en sån där blodskorpa, det kommer blod överallt nästan, haha xD hej då <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0