e det någon som har telenor? eller comviq..?

Hej beati-ful, denna dagen har varit bra, inte världens bästa, men inte världens sämsta, skrattade riktigt mycket på svenskan, men Mårten var så jävla kul, haha! Han började x'd, så kul. hahaha, sen hade jag tråkigt och då pratade jag med oneida om en massa roliga saker, men hon blev bara irriterad på mig haha, Då lyssnade jag på musik istället, japp, min musiksmak är den bästa som finns, det är en blandning av; hiphop, r´n´b, hard(rock), hardstyle, techno och en massa svenska låtar.  

Vi hade prov idag, nv prov, jag hoppas verkligen jag får alla rätt! Jag vill de!, jag måste ju vara bra i nv om jag ska bli en sån där person som gör nagellack, eller jag vet inte.. jag behöver nog bara veta om en massa kemisaker...? haha. jaa, nu är det helg iallafall! Och på kvällen så är det lets dance, jag hejjar fortfarande på Moorgan, japp, och jag ska äta tacos idag, det ska inte du!! hahha, bara för att jag är bäst ;). mohahha - just nu så tror jag att min lillebror ropar på mig, men jag låtsas inte lyssna hahha, för att jag lyssnar på hannah montana och då får man inte bli avbruten x'd, så vill jag smsa någon xD, men det finns tydligen ingen som har telenor..? x'd, smsa mig isåfall, jaa! den 15 mars så kommer jag få comviq kompis, så fking bra asså! då kan jag smsa alla gratis :) ja ja, ha det tråkigt utan mig, byebye ahhaha x'd

där är yakko när han kollar på en hund utanför fönstret.. ganska längesen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0