hehe.. hej





Hej alla kuliga människor.. och utomjordingar... 
idag har jag haft det kul,. japp, vi började med skolan och hade jätterolig gympa, haha, det enda vi gjorde var typ att få skäll av Anders, tråkigt, haha, så jag gjorde en annan sak, som var roligare, jo det var att kolla på alla upp&ner, hehe, sen gjorde jag en till sak men det säger jag inte xD, hehe, pinsamt., sen så hade vi nv, fattade en till fråga till provet, visst är jag bäst?,. sen äta lunch, rasterna är helt klart bäst, då får man lyssna på sin musik och sjunga utan att någon säger att man sjunger dåligt, för det gör jag inte? haha, jag tror att det är fel på deras öron,. ja, det är det., iaf... sen så matte, gjorde 4 sidor, jag är äger fan!. Alla vet det redan., jag tror inte jag behöver skriva det så mycke.. hehe.. Sen hade vi musik, kul. vi hade hela gympasalen för oss själva, vi 6 typ x'd.. vi skulle välja låt till vår reklamfilm och dans osv. Vi valde Roger tror jag xD, Men asså alla höll på att ändra så man fattar lixom 0,00.. Sen fick jag inte lyssna på min musik medans alla lyssnade på sin musik, tråkigt för att mobilen är mitt liv, japp, nu erkänner jag det, jag kan inte vara utan min mobil i 10 minuter, för att 10 minuter innan vi slutade så dog mobilen. ajjmajjgajjd, intebra.. men nu är den laddad, fan asså! Ska alltid ladda min mobil nu, jag hatar när mobilen eller ipoden inte har nån batteri,så jävla dåligt -_-, man lixom dör själv.. Ja ja.. nu ska jag sluta klaga och äta något gott&nyttigt, föressten; Om du träffade mig för första gången.. vad skulle du tycka om mig? x'd. hahah, jag vet redan vad ni alla kommer skriva hehe.. 


Kommentarer
Postat av: Lynette

lynette är bäst.

2009-03-03 @ 15:38:24
URL: http://lynette.blogg.se/
Postat av: Sheba

LYNETTE ÄR BÄST!

2009-03-04 @ 15:09:40
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Lynette

jag vet. hahhaha <3

2009-03-04 @ 15:14:18
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0