Jag vill ha hellokitty pc;n, NU!

Hej alla snälla bläckfiskar
hehe, varit i skolan idag, vi gjorde inge särklit, ganska kort dag, slutade precis ju x'd, jaaa :D. Jag har fått den där Roger låten av Klara, nu måste jag lyssna på den 10000 gånger till; Det va en gång en liten fågel, ja en fågel, han bodde på landet och roger hette han, han ville gärna leka med sina vänner, sina vänner, ja de ville han, hehe, bra låt va? I svenskan höll vissa på att bli arga på 9;orna för att dom hade hög techno musik på, hehe, de va ju bra musik x'd.. en dålig sak hände också, riktigt dåligt :(. Mitt lypsyyl är slut, helt slut lixom, vad ska jag göra? Mina läppar är helt beroende. haha, måste köpa nytt.. 



Ajjmajjgajjd, nu blev jag kär, jag vill ha den här älsklingen, haha, undrar vart man köper de x'd, jag ska fråga min pappa, om han ska köpa en till dator så kan han ju köpa den här till mig? så får han min dator :D. hehe., hoppas han går med på det, men den där på bilden är nog pc, och jag vill ha mac, så om dom gör den till mac så går det bra;D haha..
ajusste, om 18 dagar fyller jag 13. visst är jag bra? hehe, då hoppas jag på en massa saker, t.e.x som blåa leggins (som passar med min blåa långa tröjja), massor av presentkort; helst av åhléns, h&m, monki, ginatricot och glitter, hehe, och så vill jag ha pengar, massor av nagelsaker., ja, jag kommer inte på mer,ska fortsätta lyssna på musik, vara inne på bdb och en massa andra kuliga saker,, rida idag också ;).

Kommentarer
Postat av: Philippa B

guuud så fin! ge mig fan, haha. rosa är våran färg, ellerhur? :)

men gillar lila också. men gud så fin,och grattis i förskott! <33

2009-03-05 @ 15:19:51
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

jag vill också ha!!! jodå, rosa! Men jag gillar faktist lila också, hahahh<3

2009-03-05 @ 15:29:34
URL: http://lynette.blogg.se/
Postat av: Sheba

EHEH

2009-03-05 @ 18:18:25
URL: http://shebashaly.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis i förskott !!



hahha



så snygg var den inte !

2009-03-05 @ 21:24:51
Postat av: Lynette

hej din anonyma typ xD hahaha, men visst var den snygg ändåå?

2009-03-06 @ 14:39:53
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0