-VI ÄR OPERASÅNGARE SOM SJUNGER HULTSFREDSFESTIVALEN-

hallå bloggen! det är jag igen.. hehe, dagen har varit sådär, jag är iallafall trött. riktigt trött, jag vill att det ska bli min födelsedag, eller att det ska bli fredag, det är mina önskningar just nu, ehm, joo också att det ska bli helsommar, orkar inte med mellan sommar och vinter, så äkligt väder asså!. iallafall...rasten var kuligast! hahaha, småbarnen slog viktor, hahaha, så kul! hehe, sen olle! hahah, vi är operasångare som sjunger hultfredsfestivalen, så sjukt bra låt., vi är fan bäst! haha

-Vi ska på Hultsfredsfestivalen
Jag ska skrika mig hes och vara full och galen
Älska i leran och på Baja-Majan
ska jag skita ut alla mina bekymmer

. just nu tröstäter jag min brownie, som jag inte skulle äta, men nu gör jag det x'd. ska läsa bloggar, snart rida. aja, ha det bäst hörruh<3

Kommentarer
Postat av: Philippa B

SV: Tack sötnos1

2009-03-19 @ 15:48:58
URL: http://sensible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0