otursdagar kan gå och ta sig!

jag hatar otursdagar! speciellt idag! jag skulle ju va gladast idag, bara några dagar till födelsedagen, men jag vill inte fylla år, jag vill inte att det ska bli den dagen nu, och jag vill verkligen INTE att jag ska ha dålig dag då.

ehm, idag så hade jag en dålig dag. jag fick ingen sovmorgon pga yakko, men jag älskar honom så mkt att man måste sluta bry mig, (måste ta ut yakko varje dag klockan 6 på morgonen).. efter det så fixade jag naglarna, och försökte tänka posetivt, men jag övertänkte, eller vad det heter. när man tänker för mycket på dagen så kan dagen bli hel dålig, och allt bara rasar. joe, men det var en engångsgrej den här gången! resten av dagen ska jag rädda, eller vendela ska rädda den :'dd. hon ska sova hos mig idag, så sjukt kul vi kommer ha x'dd., hehe, kom ihåg att den måndagen jag inte skriver blogg är den dagen jag fyller år, jag får inte vara på datorn hela dagen då! jag ska försöka! och jag ska klara av det! även om det är världens svåraste sak!. mohaha x'd

vad gjorde jag mer? öhh, jag vann philippas tävling, eller bea gjorde också det ha-ha. 63-63. jjust nu så fixar jag ny header, vet inte vilken av de 2 bilderna jag ska ta. eller båda? hehe, ha det kuligt då! <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah !! ;D suuper !!

2009-03-20 @ 17:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0