hjälp..! jag vet inte vilka glasögon jag ska ha

Hej bloggen, den här dagen har varit bättre än jag trodde, jag var jätteglad, och jag är fortfarande det! Livet är underbart! ;). japp, iallafall, idag så hade vi matte, Revo kom försent ...igen x'd. jag lärde mig hur man gjorde det där med procentgrejen, jag trodde det va mer komplikiseerat, men det var det inte ;). hehe, senså hade vi något. Maten var inte så god, så den skippade jag, och hur överlever man om maten inte är bra? jo, man drickar massor av kolsyra, det gör typ att man blir mätt, eller man känner sig mätt, och det hjälper :) jo vad gjorde jag mer? hmm.. jo rasten var bäst, hhaha, det är så kul när det är det inte är såååå mkt personer i lilla rummet, några är väl okej ? ;). joe, det va kul, haha! Sen hade vi franska, franskan var helt okej, jag lekte smartoh X'D HAHAHA, (hon bah; vilken mo eller ma? jag bah; moooooaaah. HAHHAH och tillslut så fick man rätt?`HHAHAH så kul asså!). åhh, idag var det sista syslöjdslektionen, :( jag vill ha mer syslöjd, det är grymt mkt kuligare än träslöjd, men ja ja, jag gjorde iallafall klart min midjekjol/kortkjol. den är snygg, hehe, jag vet,. man ska inte skryta, men jag älskar den x'd. haha! Sen gjorde jag småpåsar till många i klassen, och till mig själv.

btw, jag behöver er akuthjälp, jo att idag kom mina glasögon, jag får välja mellan 5-6. Dom är alla snygga tkr jag, men jag vet inte vilken jag ska ta.. pappa sa att jag måste välja ut 2 och sen bestämma, här är bilderna;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0