Beroende av mitt lypsyl<3

 

oj, haha, jag har blivit beroende av mitt lypsyl, hihi x'd,, jag vet inte ens om det är bra att ha på sig den hela tiden, haha, jag tar med den hela tiden, blev nästan lessen när jag tappat bort den x'd, jag vet, vad ni tänker; lynette är fan bäst, jag borde komentera hennes blogg mer och jag älskar showtek, pitbull, flo rida och sofijah. HHAHA, visst tänkte ni så? jag e fan bäst ;), jag borde bli en spåkvinna, hahahh, då kan ni komma till mig, precis du! du som läser detta just nu x'd, hihihi, va kul jag har.. men seriöst om jag blir en spågumma så får ni 10% rabatt,, eller du som komenterar iallafall ;). hiih,, så jag tycker synd om er som inte komenterar (jag ändrar ert öde MOHAHAHAH). 



Kommentarer
Postat av: Philippa

hahah du är rolig <3333333

2009-03-02 @ 13:32:10
URL: http://sensible.blogg.se/
Postat av: Lynette

hihihi, jag vet, men seriöst? visst tänkte ni så?

2009-03-02 @ 16:29:21
URL: http://lynette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0