i´m back!

Tillbaka från ridskolan! 

japp, jag är tillbaka! Jag fick rida Sevel, så längesen jag red honom, han var väll bra, den största hästen i gruppen xD
Har precis målat naglarna till en beache/vit/glittrigt nagellack, xD. Plus att naglarna är fett långa, jag är såå stolt över mig själv. Innan jag hade min tandställning så bet jag alltid av mina naglar, jag måste tacka tandställningen som inte låter mig det xD och så en sak till! asså omg! imorse så försökte jag göra det här till en bra dag, funkade inte :/ tänkte för mycket. Iallafall efter jag ramlat på isen (igen) så gick jag hem (från skolan) så var jag här och tänkte, asså idag kommer jag juö rida, då måste jag tänka posetivt juö! (gjorde de då) Sen kom pappa och vi åkte till stallet, först så hittade jag inte min gummisnodd till håret, (VIKTIGT) och senså hittade pappa en till mig (BRA) Senså hade jag 7 kr  SKIT! jag behöver 8 kr för att köpa läsk i en läskautomat. Precis då hade nån glömt sin växel där, och då tog jag såklart pengarna ahhah xD värsta turdagen asså! <3

Just nu: Precis kommit ut från dushen, lyssnar på den bästaste pitbull (sååklart;)) chattar lite på msn, inne på bilddagboken och så.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0