heeej!

Okej. Den där filmen var bra, den där bridewars. Asså guu så stor kärlek till en kompis <3. hiih, man fick ju nästan tårar :'ss. hahahha okej så sorlig var den inte, men pinsam på slutet xD hahaha. Ska inte avslöja filmen till dom som faktist vill se den. men jag kan baara säga att det är en jättebra film! 

Idag. 
var det en bra dag! Allt gick bra och allt gick som jag ville, varit glad i skolan, ibland kanske för glad. eller det går inte, men nästan haha xD. Egentligen så hände det inget speciellt, allt gick bara bra helt enkelt ;) 
Matten. Gjorde en sida, kanske en sida och en halv *stolt*, äntligen har jag fattat vad man ska göra i det där kapitlet. 
So. hahha! alla datorerna pajjade, så Vendela och jag hann aldrig göra klart vår resebyrå och man ska lämna in resebyrån på onsdag! 
Syslöjden. Prövade min kjol idag, visar kanske bild på den.. YEY, snart klar ;)
och så spanskan -_-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0