jag gillar nya bloggläsare ;)

Hej bloggen!
Idag har varit en bra dag faktistm inte gjort något särskilt i skuulan då xD Men ja ja. Jag skulle gå hem till vendela idag på kvällen för att vi skulle se 24 och vänner såklart ;) Men sen så kom hon på att hon skulle se en taeater av high school musical parody eller nåt sånt. Iallafall hon måste gå. Och imrorn så ska jag kanske till ikea och köpa dekorationer til mitt nya egna rum ;) fan va glad jag blev när jag fick rummet! Helt mitt! Inge äkliga lillebror leksaker. 



... så är jag inne på bdb, lyssnar snart på musik (: , chattar på msn, kollar på mina naglar, ändrar bilder och ändrar bakrundsbilder på datorn, mobilen och ipod touchen. ja ja! Ha de bra <3
( och så har jag fått nya unika bloggläsare (: tackish! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0