-min-dag-

Hej bloggen!
Nu är jag hemma igen. ganska bra dag faktist, hahha, förutom att vi förlorade mot stocksundskolan idag på fotboll, vi skulle ha den där fotbollturneringen, men så förlorar man x'D. hahah, asså jag var inte me. Men det såg ut som det nästan, ahahha, Jag "bara" hejade på min klass. mina händer var helt röda och min röst var helt hes. nu har jag fett ont, jag vet inte "var" jag har ont x'dd. iallafall det viktiga var att vi förlorade. HAHAH x'dd. men det gör väll inge?! ;) Vi fick iallafall vara med på den där grejjen. Alla kämpade som galningar, några höll på att dampa x'dd, och så. 

jag har kommit på var nånstans jag har ont nu, i halsen, riktigt ont i halsen. neej! snälla jag vill inte bli förkyld! Men just nu känns det som att jag håller på att bli det, men då gör man bara som Lynette ;) hahah. Man tar en riktigt varm dusch och senså fixar man naglarna och så länge man fixar sina naglar så har man på hög musik och mycket coca cola drickande. Det kommer jag att göra idag. eller efter ridningen såklart ;D Hoppas att jag får en häst jag aldrig ridit eller någon som jag tycker om att rida. Berättar sen, och visar naglarna sen också ;)
Slutade tidigt (great!) för jag var för trött för skolan, måste spara krafter till ridningen. 

- mina öron har blivit beroende av "right round med Flo Rida". 
- Chattar. (men bara lite (a))
- Ska äta, yoghurt med banan,, <3
- VÄNNER PÅ TV.
- RIDNING - 
- Fixa Shebas naglar på kvällen <3
hahha, jag vet jag är "lite" konstig, jag byter önskelista till min födelsedag varje dag. 
just nu vill jag ha dom här tröjjorna och några cheap mondays <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0